Na začátku historie firmy WOLF stály malé vynálezy, které firma Wolf udělala velkými. Prvním milníkem bylo sestrojení první motyky na zjednodušení práce na poli. Vyvinul ji Gregor Wolf v roku 1927 v továrně na železné nástroje svého otce Augusta Wolfa, kterou založili spolu se syny Gregorem a Ottem v Betzdorfu v roce 1922. Inspiraci získal na své cestě domů, kdy viděl na poli pracovat rolníka.
Další inovace na sebe nenechaly dlouho čekat. V roce 1943 se společnost přejmenovala na WOLF Geräte GmbH a v roce 1953 jako první firma v Evropě začala vyrábět sekačky s rotujícími noži. Už v roce 1958 firma WOLF uvedla na evropský trh první elektrickou sekačku a v roce 1975 nejtišší benzínovou sekačku světa.
V průběhu let se firma stále více zaměřovala na zelené plochy. Tento trend se promítl i do změny názvu společnosti na WOLF-Garten. Etablovali se jako producent s nejvyšší kompetencí v oblasti kvality, výroby, poradenství a jako odborník zaměřující na oblast životního prostředí. Růst společnosti podpořily vlastní výzkumy a vývoj nových technologií, které umožnily společnosti vstup na nové segmenty trhů.
Dnešní profil značky WOLF s žlutou tváří vlka na červeném pozadí pomáhaly utvářet mnohé novinky. Úspěšný koncept multi-star® už více než 40 let ručí za nejvyšší kvalitu příslušných produktů, na které si může dovolit poskytovat 35letou záruku. Firma dosahuje přesvědčivé výsledky nejen v oblasti rozšiřování portfólia sekaček, ale i ve vývoji osiv či hnojiv. Firma WOLF-Garen vyvinula sekačky, které sečou i mulčují. Představila na trhu první hybridní sekačku s patentovanou technologií akumulátoru a elektrického napájení. Jako jeden z prvních výrobců dodala na evropský trh i širokou nabídku všestranných zahradních traktorů. Sortiment firmy WOLF-Garten doplňuje všestranné ruční nářadí a násady pro všechny roční období, včetně zimního sortimentu.
V současnosti dochází ke změnám klimatických podmínek, a proto se společnost WOLF-Garten zaměřila na ekologické technologie. Jedním z našich cílů je chránit životní prostředí, proto jsme zavedli koncept BluePower při výrobě všech produktů, ale také hnojiva nejnovější generace s názvem BluePower. Důvěru zákazníků z celé Evropy v kvalitu a invenčnost našich produktů dokazují i mnohé ocenění kvality a srovnávací testy. Zavazujeme se, že i v budoucnosti bude naším cílem ulehčit našim zákazníkům práci v zahradě, zvýšit jejich radost ze zahrádkaření a chránit životní prostředí. Pracovníci v pěti továrnách v Evropě, prodejci ve čtrnácti zemích Evropy, USA a Číně, se neustále snaží podávat nejlepší výkon, zabezpečit spokojenost našich zákazníků, dodat vždy stejně vysokou kvalitu produktů a přinášet nové nápady řešení od firmy WOLF-Garten.